samedi 1 octobre 2011

Without A Word







Chapeau/hat and skirt/jupe: H&M, French Connexion blouse, Aldo shoes/ souliers
 
Hype this on lookbook.nu


So I am currently studying for my anatomy exam but I wanted to share with you guys this summer look!! I love this French Connexion blouse so much I want to wear it all the time, it is pretty with everything! Hope this make your day a little more sunny ( it is a cloudy day in Montreal :( )

Je suis en train d'étudier pour mon examen d'anatomie mais je voulais tout de même partager avec vous ce look de cet été ! J'adore ma blouse French Connexion... je voudrais la mettre tous les jours !! Elle va bien avec presques tous mes looks !! J'espère que ça rajoutera un peu de soleil dans votre journée ( il fait nuageux à Montréal :( )

Take care xxx
Chrystaline

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire